12 Aralık 2020 Cumartesi

EN KOLAY FASON ÜRETİM PROGRAMI - YAYLASOFT TEKSTİL ÜRETİM TAKİP PROGRAMLARI


 YAYLASOFT Tekstil Üretim Sektöründe faaliyet gösteren orta ölçekli işletmelerin ihtiyaçlarına pratik çözümler geliştirdi. fason üretim takip programı, Fasoncu cari hesabını anında takip edebilme, varyanslı renk beden e göre stok kontrolü, üretim reçete tanımlayabilme, taksitli satış veya dövizli kumaş alım ve satımı yapabilme, tekstil üretim emri verebilme gibi pek çok işlemi kolayca gerçekleştirebilirsiniz. İpliğin dövizli alımından, örme kumaş fason üretimi yaptırmaya, ham kumaşı boyahaneye gönderebilmeye ve kumaş sipariş aşamasını takip etmeye ve boyahanede üretimi tamamlanan kumaşların müşteriye ister TL ister döviz (USD, Euro vb.) olarak satışına varana kadar üretim süreçlerinizi kolayca takip edebilirsiniz.




Kumaş Fason Üretim Programı, Örme Kumaş Üretim Programı, Kumaş Üretim Programı, Tekstil Üretim Programı, Fason Üretim Programı, Örme Kumaş Üretimi, Fason Takip Programı gibi ihtiyaçlarınızda kullanım kolaylığı ve pratik arayüzü ile sektörünüz için geliştirildi..



AŞAĞIDAKİ LİNKTEN HEMEN 

ÜCRETSİZ DEMO İNDİREBİLİRSİNİZ


https://yaylasoft.com/?sayfa=tekstil_takip_programi


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder