24 Ağustos 2019 Cumartesi

EN İYİ YEMEKHANE TAKİP PROGRAMLARI - YAYLASOFT YEMEK ÜRETİM TAKİP YAZILIMI

EN İYİ YEMEKHANE TAKİP PROGRAMLARI


YAYLASOFT YEMEK ÜRETİM TAKİP YAZILIMI



tanıtım videosu izle






yemek yiyecek kişi sayısına göre hazırlanması planlanan yemek menülerinde, 
ihtiyaç olacak malzemenin raporunu kolayca alabilirsiniz. 
Yapılan yemek üretim aşamalarını, 
üretimlerinin birim ve genel maliyetlerini 
anında takip edebilirsiniz. 

Anlık stok takibi yapabilirsiniz. 

YAYLASOFT YEMEK ÜRETİM TAKİP PROGRAMI ile

 isterseniz ürünleri tedarik ettiğiniz gıda toptancısı, kasap, manav gibi tedarikçilerinizin, 

yemek sunumu yaptığınız müşterilerinizin 

yada 

yemekhanenizde çalıştırdığınız personelinizin 

cari hesaplarını da aynı program 

üzerinde kolayca takip edebilirsiniz..



















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder